ہیڈ آفس
- یو اے این: +92-91-111 95 95 95
- 24/7 کال سینٹر: 091-111-265-265
- ہیڈ آفس: 24۔ مال ، پشاور کینٹ ، 25000 خیبر پختونخوا ، اسلامی جمہوریہ پاکستان۔
- ویب سائٹ: https://www.bok.com.pk/
شکایت کا انتظام یونٹ
- منیجر: پاس ہوا۔ سید محمد اویس
- ٹیلیفون:091 - 5253867
- ای میل : complaints@bok.com.pk
- یو اے این: +92-91-111 95 95 95/
- پتہ: منیجر شکایات مینجمنٹ یونٹ ، سروس کوالٹی ڈیپارٹمنٹ ، ہیڈ آفس ، بینک آف خیبر ، گراؤنڈ فلور ، اسٹیٹ لائف بلڈنگ ، مال روڈ ، پشاور کینٹ۔
- شکایات کے فارم: آن لائن شکایت کا فارم:
انچارج سروس کوالٹی ڈیپارٹمنٹ
- سربراہ: مسعود خالد
- براہ راست رابطہ: 091-5284909
- ای میل اڈریس: masood.khalid@bok.com.pk
- یو اے این:+92-91-111 95 95 95
- پتہ: سروس کوالٹی ڈیپارٹمنٹ، بینک آف خیبر، ہیڈ آفس، چوتھی منزل، 24- دی مال، پشاور کینٹ۔ خیبر پختونخواہ۔
بی اوکے
ہم سے رابطہ کریں